فهرس المقالات علیرضا مرادی المقاله 1 - ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان 10.30495/jomm.2023.73109.2043 سیامک آزادی فرشید نمامیان فخرالدی معروفی علیرضا مرادی مدیریت بازاریابی , العدد 60 , السنة 18 , پاییز 1402 المقاله 2 - تعیین نقاط چرخش در ادوار تجاری اقتصاد ایران با استفاده از الگوی خودبازگشتی سوئیچینگ مارکف * (1387:2-1367:1) کامبیز هژبر کیانی علیرضا مرادی مدلسازی اقتصادی , العدد 2 , السنة 5 , تابستان 1390