فهرس المقالات سید مجتبی موسوی نقابی المقاله 1 - The Impact of E-Satisfaction on E-Loyalty Moderated by Customer Perceived Risk and Skill (Case of Mashhad’s Mellat bank) Seyed Mojtaba Moussavi Neghabi Yousef Ramezani Bahare JabarZade Nouri Journal of System Management , العدد 4 , السنة 10 , تابستان 2024 المقاله 2 - تدوین مدل راهبردهای پیشگیری از رفتارهای وندالیستی مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی مرتضی انوشه علی آقامحسنی فشمی سید مجتبی موسوی نقابی مطالعات جامعه شناختی شهری , العدد 5 , السنة 8 , زمستان 1397 المقاله 3 - Understanding Online Store Service Quality Antecedents and Their Impact on Customer Satisfaction and Behavioral Intentions in Iran Seyed Mojtaba Moussavi Neghabi مرتضی انوشه Masoud Qorbankhani Journal of System Management , العدد 5 , السنة 10 , پاییز 2024