• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • حامد بهاری

    فهرس المقالات حامد بهاری


  • المقاله

    1 - تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)
    جعفر بهاری شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری
    جغرافیایی سرزمین , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1396

  • المقاله

    2 - ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژة برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی : شهر شیراز)
    جعفر بهاری شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری
    جغرافیایی سرزمین , العدد 4 , السنة 17 , پاییز 1399

  • المقاله

    3 - تأثیر مسئولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز)
    جعفر بهاری شهلا بهاری حامد بهاری
    جغرافیا و مطالعات محیطی , العدد 1 , السنة 9 , بهار 1399

  • المقاله

    4 - تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)
    جعفر بهاری بنفشه فراهانی شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری
    جغرافیا و مطالعات محیطی , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1396

  • المقاله

    5 - بررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های شهر تبریز)
    جعفر بهاری بنفشه فراهانی شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری
    جغرافیا و مطالعات محیطی , العدد 4 , السنة 6 , پاییز 1396

  • المقاله

    6 - بررسی روابط ساختاری تصویر مقصد، ارزش درک شده، رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی : شهر تبریز)
    جعفر بهاری بنفشه فراهانی شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری
    جغرافیا و مطالعات محیطی , العدد 1 , السنة 6 , بهار 1396

  • المقاله

    7 - تأثیر کیفیت خدمات پلیس بر تصویر مقصد و قصد بازدید دوباره گردشگران (مطالعه موردی : شهر تبریز)
    جعفر بهاری شهلا بهاری حامد بهاری
    جغرافیا و مطالعات محیطی , العدد 4 , السنة 8 , پاییز 1398

  • المقاله

    8 - تأثیر تصویر مقصد بر شخصیت مقصد و رضایت گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران داخلی شهر تبریز)
    جعفر بهاری سمیرا محمدی شهلا بهاری حامد بهاری
    جغرافیا و مطالعات محیطی , العدد 5 , السنة 9 , زمستان 1399

  • المقاله

    9 - ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی(مطالعه موردی : شهر تبریز )
    جعفر بهاری بنفشه فراهانی شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری
    جغرافیایی فضای گردشگری , ستأتي المقالات قريبًا

  • المقاله

    10 - تأثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کننده و وفاداری به برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های پنج ستاره شهر تبریز)
    20.1001.1.22285229.1395.7.26.10.1
    جعفر بهاری بنفشه فراهانی شهلا بهاری مرجان بذله حامد بهاری
    پژوهش و برنامه ریزی شهری , العدد 26 , السنة 7 , پاییز 1395

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول