فهرس المقالات مهناز صولتی المقاله 1 - شناسایی شبکه مضامین بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاههای زنجیرهای در راستای بهبود توسعه اجتماعی با تأکید بر فرآیند STP مهناز صولتی اعظم رحیمی نیک سید عباس حیدری مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 63 , السنة 16 , تابستان 1403 المقاله 2 - شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاههای زنجیرهای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP مهناز صولتی اعظم رحیمی نیک سید عباس حیدری نوآوری در مدیریت ورزشی , العدد 10 , السنة 3 , تابستان 1403