فهرس المقالات حمیدرضا رادمان نژاد


  • المقاله

    1 - شناسایی ابعاد و مولفه های مدیریت جهادی با هدف مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه نمایندگی های خودرو سازان
    رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 5 , السنة 1 , زمستان 1400
    مدیریت در تمامی عرصه های یک سازمان موثر است زمانی یک سازمان به نتایج مورد انتظار دست می یابد که مدیریت سازمان از مولفه های جهادی در رویکرد های خود استفاده نماید در صورتی که رویکرد های مدیریت جهادی در سازمانی پیاده سازی شود آن سازمان می تواند به اهداف برنامه ریزی شده مال أکثر
    مدیریت در تمامی عرصه های یک سازمان موثر است زمانی یک سازمان به نتایج مورد انتظار دست می یابد که مدیریت سازمان از مولفه های جهادی در رویکرد های خود استفاده نماید در صورتی که رویکرد های مدیریت جهادی در سازمانی پیاده سازی شود آن سازمان می تواند به اهداف برنامه ریزی شده مالی و غیر مالی و متعالی خود دست یابد.مدیریت جهادی به عنوان منطقی‌ترین و کارآمد‌ترین الگوی مدیریتی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف سازمان ها در یک نظام انقلابی در سال های اخیر مورد توجه و تاکید قرار گرفته است این نوع مدیریت کارگزار اجرایی تحقق الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت است و بر پایه دانش مدیریت برگرفته از علم و مکاتب مدیریت و نیز نظام ارزشی اسلامی بنا نهاده شده است هدف از پژوهش حاضر شناسایی ابعاد و مولفه های مدیریت چهادی با هدف مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه نمایندگی های خودرو سازان است با توجه به اینکه این شبکه خدمات پس از فروش , مسئولیت اصلی خدمت گذاری به مشتریان گروه سایپا را بر عهده دارد به عنوان فعالیتی نیازمند داشتن نگاه تخصصی و جهادی با هدف ارتقاء و تعالی سطح خدمت رسانی شناخته می شود تفاصيل المقالة

  • المقاله

    2 - طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1401
    خدمات پس از فروش می‌تواند نقش مهمی در رضایت مشتری و حفظ آن داشته باشد. مشتریان با کمک خدمات پس از فروش به یک برند وفادار شده و ارزش برند را در نزد خود افزایش داده و ارتباط سازنده ای با آن برقرار می‌کنند که نتیجه آن بهبود کیفیت و ارتقاء عملکرد یک کسب و کار است سازمان های أکثر
    خدمات پس از فروش می‌تواند نقش مهمی در رضایت مشتری و حفظ آن داشته باشد. مشتریان با کمک خدمات پس از فروش به یک برند وفادار شده و ارزش برند را در نزد خود افزایش داده و ارتباط سازنده ای با آن برقرار می‌کنند که نتیجه آن بهبود کیفیت و ارتقاء عملکرد یک کسب و کار است سازمان هایی موفق هستند که توانایی استفاده آگاهانه از اطلاعات مشتریان را داشته و بتوانند خدمات پس از فروش بهتری را به آنها عرضه کنند. بنابراین در این تحقیق به طراحی الگوی مدیریت ریسک اعتباری در کسب و کار شبکه نمایندگی های سایپا یدک با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی پرداخته شده است. نمونه مورد بررسی در این تحقیق نمایندگی های شرکت سایپا می باشند.نتایج تحقیق نشان داد مولفه های مالی و غیر مالی شامل، هزینه خدمات، عملکرد نمایندگی های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، خوش حسابی نمایندگان، میزان وثیقه نمایندگان ، کیفیت خدمات شبکه نمایندگی ها ، سرعت خدمات شبکه نمایندگی ها میزان خرید نمایندگی ها، قدمت (و یا سن ) شبکه نمایندگی ها و موقعیت منطقه ای شبکه نمایندگی های ارائه دهنده خدمات پس از فروش بر مدیریت بهینه ریسک اعتباری تاثیر دارند تفاصيل المقالة

  • المقاله

    3 - طراحی الگوی مدیریت ریسک اعتباری در شبکه نمایندگی‌های شرکت های خدمات پس از فروش با استفاده از مولفه‌های مالی خدمات پس از فروش و الگوریتم‌های فرا ابتکاری(مطالعه موردی: سازمان خدمات پس از فروش شرکت سایپا(سایپا یدک ))
    مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1400
    نوع خدمات‌رسانی به مشتری در حوزه خدمات پس از فروش برای هر مجموعه مهم است مولفه‌های زیادی می‌تواند با هدف ارتقاء رضایت مشتری، به این امر کمک نماید؛ که از مهمترین آن‌ها، داشتن دیدگاه مهندسی مالی و لحاظ مولفه‌های مالی می‌باشند. بیشتر شرکتها به این نکته واقفند که ارائه خدما أکثر
    نوع خدمات‌رسانی به مشتری در حوزه خدمات پس از فروش برای هر مجموعه مهم است مولفه‌های زیادی می‌تواند با هدف ارتقاء رضایت مشتری، به این امر کمک نماید؛ که از مهمترین آن‌ها، داشتن دیدگاه مهندسی مالی و لحاظ مولفه‌های مالی می‌باشند. بیشتر شرکتها به این نکته واقفند که ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و متوازان در وفاداری و تکرار خرید مشتریان موثر است. سازمانهایی موفق هستند که بتوانند با در نظر گرفتن تمامی ابعاد خدمات پس از فروش بهتری را عرضه نمایند . در این تحقیق به طراحی الگوی مدیریت ریسک اعتباری برای شرکت سایپا یدک و شبکه نمایندگی های آن با استفاده از مولفه‌های مالی خدمات پس از فروش و الگوریتم‌های فرا ابتکاری پرداخته شده است. نمونه مورد بررسی در این تحقیق نمایندگی‌های شرکت سایپا می‌باشند.نتایج تحقیق نشان داد که با استفاده از مولفه‌های مالی شامل، هزینه خدمات، عملکرد، خوش حسابی، میزان وثیقه و میزان خرید نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش بر مدیریت بهینه ریسک اعتباری تاثیر دارند. و همچنین الگوریتم کرم شب تاب و الگوریتم‌ کلونی زنبور عسل توانایی پیش‌بینی مدیریت بهینه ریسک اعتباری را با استفاده از مولفه‌های مالی دارا می‌باشند. تفاصيل المقالة