فهرس المقالات فاطمه کریم وند المقاله 1 - الگوی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در سفر مشتری با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه : فروشگاه های زنجیرهای هایپرمی) 10.30495/jss.2020.1912888.1246 فاطمه کریم وند ندا سلیمانی محمود علمی مطالعات جامعه شناسی , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1399 المقاله 2 - ارائه الگوی ارتباط با مشتری مبتنی بر نقاط تماس در سفر مشتری با رویکرد کیفی فراترکیب فاطمه کریم وند ندا سلیمانی محمود علمی مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1399