فهرس المقالات سید مرتضی عظیم زاده المقاله 1 - نقش جایگاه اجتماعی ارزش ویژه برند بر تداعیات مشتری از برند مجموعههای فرهنگی ورزشی آبی 10.30486/4s.2022.1957642.1041 زهرا امینی روشن الهام خوش بخت احمدی سید مرتضی عظیم زاده مطالعات جامعه شناختی در ورزش , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1401 المقاله 2 - بررسی نقش ترغیب احساسی بر خودکارآمدی و نگرش کارآفرینانه دانشجویان علوم ورزشی (یک مطالعه تجربی) 10.30486/4s.2022.1957778.1042 الهام خوش بخت احمدی سید مرتضی عظیم زاده زهرا امینی روشن مطالعات جامعه شناختی در ورزش , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 3 - مدلسازی نقش بازاریابی ارتباطی بر عشق برند هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی فرشآرا مشهد) 20.1001.1.20087624.1399.12.38.2.3 کیانوش شجیع سید مرتضی عظیم زاده فرشته ادیب روشن رضا حیدری علوم ورزش , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399