فهرس المقالات نرگس شادجو المقاله 1 - بررسی جامعه شناختی تبلیغات رسانه ای (تلویزیون) و تاثیر آن بر مصرف کالاهای خانگی (تحقیقی در تهران 1394) نرگس شادجو باقر ساروخانی مهرداد نوابخش مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 43 , السنة 11 , تابستان 1398 المقاله 2 - بررسی جامعه شناختی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان زن سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مصرف کالای خانگی 20.1001.1.20088566.1398.10.40.11.6 نرگس شادجو باقر ساروخانی مهرداد نوابخش زن و جامعه , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1398