فهرس المقالات زهرا اله وردی المقاله 1 - بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانیمد) 20.1001.1.27834395.1401.2.1.4.4 10.30495/msds.2022.1955946.1047 زهرا اله وردی سعید لندران اصفهانی مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 5 , السنة 2 , بهار 1401 المقاله 2 - بررسی اثرگذاری مدل پذیرش فناوری و عوامل اجتماعی بر نگرش و قصد خرید، با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر ذهنآگاهی فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپفود) 20.1001.1.27834395.1400.1.2.7.2 10.30495/msds.2022.1949223.1027 زهرا اله وردی سعید لندران اصفهانی مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1400