فهرس المقالات شهربانو قلی پور فریدنی المقاله 1 - بررسی و الویت بندی عوامل بازاریابی اجتماعی موثر بر ارتقا فروش محصولات دیجیتال با استفاده از تکنیک بهترین-بدترین (BWM) یوسف ادیب مهدی روح الامینی شهربانو قلی پور فریدونی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 64 , السنة 16 , پاییز 1403 المقاله 2 - Designing and Explaining the Model of Brand Experience with the Citizenship Behavior of Customers in the Banking Industry 20.1001.1.23222301.2023.9.3.14.7 10.30495/jsm.2023.1977819.1748 Mina RezaSoltani Shahrbanoo Gholipour Fereydooni Seyyed Ali Nabavi Chashmi Mojtaba Maleki Journal of System Management , العدد 4 , السنة 9 , تابستان 2023