تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص
الموضوعات :هادی تقی زاده 1 , سیروس سورگی 2 , حلیمه زاهدی راد 3
1 - دکترای روان شناسی تربیتی، مدرس دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهید باهنر بیرجند، بیرجند، ایران
2 - دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی، گروه روان شناسی، واحد بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایران
3 - کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، کارشناس مشاوره تربیتی-تحصیلی آموزش و پرورش بیرجند، بیرجند، ایران
الکلمات المفتاحية:
ملخص المقالة :