بررسی نقش وسایل ارتباط جمعی (نشریات، رادیو و تلویزیون) در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی
الموضوعات : فصلنامه فرهنگ ارتباطات(علمی و ترویجی )نوشین اقاجانی 1 , پریچهر نادری نژاد 2
1 - استاد یار دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران مرکز
2 - کارشناس ارشد علوم ارتباطات
الکلمات المفتاحية: ورزش همگانی, وسایل ارتبات جمعی, اشاعه فرهنگی, تعقیرات اجتماعی و فرهنگی, بازاریابی اجتماعی,
ملخص المقالة :
هدف این پژوهش بررسی نقش وسایل ارتباط جمعی (تلویزیون، رادیو و نشریات) در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی است. در تبیین این مقوله نقش وسایل ارتباط جمعی به عنوان موثرترین نهاد اجتماعی برای اعمال تغییرات اجتماعی و فرهنگی در سبک زندگی افراد جامعه بررسی می شود.