بررسی میزان اثربخشی تبلیغات پستبانک در میان مشتریان خود در شهر تهران
الموضوعات : فصلنامه فرهنگ ارتباطات(علمی و ترویجی )
عبد الرضا شاه محمدی
1
(
استاد یار گروه ارتباطات دانشگاه ازاد اسلامی تهران مرکز
)
علی میرزائی پور
2
(
کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
)
الکلمات المفتاحية: تبلیغات, بانک, پست بانک ایران, مشتری و اثر بخشی,
ملخص المقالة :
تحقیق حاضر به بررسی میزان اثربخشی جذابیت های محتوائی، تصویری، گرافیکی - طراحی، صوتی، رنگ، اندازه و ابعاد تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، مطبوعاتی، محیطی و اینترنتی و همچنین زیبایی مکانی و تجهیزات داخلی شعب و تعداد و کیفیت جوائز حساب های قرض الحسنه پست بانک ایران پرداخته است.