آسیب شناسی تبلیغات تجاری ایران
الموضوعات : فصلنامه فرهنگ ارتباطات(علمی و ترویجی )
1 - استاد یار گروه ارتباطات دانشگاه ازاد اسلامی تهران مرکز
الکلمات المفتاحية: تبلیغات تجاری, گفتمان تبلیغ, تبلیغ رسانه ای, اقتصاد تبلیغ, رویکرد های تبلیغی,
ملخص المقالة :
موضوع تبلیغات تجاری در ایران از منظر نگاه مخاطب شناسان همواره به مثابه یک دغدغه اجتماعی مطرح بوده است. پژوهشگران اجتماعی اغلب با رویکردی انتقادی به آن می نگرند، اما تبلیغ به لحاظ انجام پژوهش های نظری و کاربردی آسیب شناسانه کمتر مورد اقبال محققان علوم ارتباطات و اجتماعی قرار گرفته است.