شاه محمدی.زهره
آسیب شناسی نیازسنجی آموزش کارکنان با استفاده از الگوی سه شاخگی(مورد مطالعه: شهرداری مشهد)
[
دوره12,
شماره
43
- پاییزسال
1399]
شعبانی.مریم
تحلیلی بر نقش نمادهای شهری در هویت بخشی به مکان(مطالعه موردی شهر سمنان)
[
دوره12,
شماره
42
- تابستانسال
1399]
شمس.فاطمه
اندازهگیری تجربه کیفی افراد از منظر بصری خیابان با استفاده از روش مدیریت تجربه مشتری (CEM)؛ مورد پژوهشی: خیابان کریمخان زند، شیراز
[
دوره12,
شماره
44
- زمستانسال
1399]