ش

  • شاه محمدی.زهره آسیب شناسی نیازسنجی آموزش کارکنان با استفاده از الگوی سه شاخگی(مورد مطالعه: شهرداری مشهد) [ دوره12, شماره 43 - پاییز سال 1399]
  • شعبانی.مریم تحلیلی بر نقش نمادهای شهری در هویت بخشی به مکان(مطالعه موردی شهر سمنان) [ دوره12, شماره 42 - تابستان سال 1399]
  • شمس.فاطمه اندازه‌گیری تجربه کیفی افراد از منظر بصری خیابان با استفاده از روش مدیریت تجربه مشتری (CEM)؛ مورد پژوهشی: خیابان کریم‌خان زند، شیراز [ دوره12, شماره 44 - زمستان سال 1399]