• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 6
  • شماره15 دوره6
  • 15
    شماره 15 دوره 6 پاییز 1393

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - اثر درک رفتارهای حمایتی- استقلالی مربیان بر ارضای نیازهای روانی و انگیزش خودمختاری بازیکنان زن نخبه هندبال ایران
        صدیقه حسین پور دلاور شیرین زردشتیان آزاده آزادی بهشت احمدی
        20.1001.1.20087624.1393.6.15.1.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی جایگاه تیم ملی فوتبال ایران در رده بندی فدراسیون جهانی: مدل پیش بینی ANN و ARIMA
        مهوش نوربخش امیر سرشین سردار محمدی
        20.1001.1.20087624.1393.6.15.2.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تاثیر 12 هفته تمرین پیلاتس بر مقادیر Hs-CRP و نیمرخ لیپیدی زنان میانسال
        فریبا آقایی عباس علی گائینی حجت اله نیک بخت
        20.1001.1.20087624.1393.6.15.3.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تاثیر 24 ساعت محرومیت از خواب بر توان بی هوازی و توان هوازی بیشینه فوتبالیست های جوان پسر
        مسعود معینی شبستری علیرضا رحیمی وحید نوری مجتبی کاویانی
        20.1001.1.20087624.1393.6.15.4.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ارتباط توانمندسازی روان شناختی و یادگیری سازمانی در معلمان زن تربیت بدنی استان اردبیل
        مهرداد محرم زاده لیلا نقوی
        20.1001.1.20087624.1393.6.15.5.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی میزان شیوع و علل اعتیاد در قهرمانان سابق ایران
        رسول حاجی رسولی کبریا آقبالی عباس خدایاری
        20.1001.1.20087624.1393.6.15.6.9
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود