صفاری. لیلا
توسعه حکمرانی مطلوب پلتفرم های آنلاین ورزشی با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره16,
شماره
54
- تابستانسال
1403]
صفاری.لیلا
شناسایی عوامل مؤثر بر سازماندهی رویدادهای ورزشی معلولین و جانبازان در ایران
[
دوره16,
شماره
56
- زمستانسال
1403]
صفاری.لیلا
ارائه الگوی برندسازی لیگ برتر والیبال ایران با استفاده از نظریه دادهبنیاد
[
دوره16,
شماره
55
- پاییزسال
1403]
صفانیا.علی محمد
آیندهپژوهی عدم قطعیتهای کلیدی ورزش سوارکاری در ایران
[
دوره16,
شماره
54
- تابستانسال
1403]
صفری. امید
تعیین ارتباط بین اعتبار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس
[
دوره16,
شماره
56
- زمستانسال
1403]
صفری.یعثوب
تأثیر بازارگرایی بر شهرت برند با توجه به نقش میانجی متغیر سرمایه فکری در شرکتهای ورزشی شمالغرب کشور
[
دوره16,
شماره
56
- زمستانسال
1403]