ص

  • صفاری. لیلا توسعه حکمرانی مطلوب پلتفرم های آنلاین ورزشی با رویکرد گراندد تئوری [ دوره16, شماره 54 - تابستان سال 1403]
  • صفاری.لیلا شناسایی عوامل مؤثر بر سازماندهی رویدادهای ورزشی معلولین و جانبازان در ایران [ دوره16, شماره 56 - زمستان سال 1403]
  • صفاری.لیلا ارائه الگوی برندسازی لیگ برتر والیبال ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [ دوره16, شماره 55 - پاییز سال 1403]
  • صفانیا.علی محمد آینده‌‌پژوهی عدم قطعیت‌های کلیدی ورزش سوارکاری در ایران [ دوره16, شماره 54 - تابستان سال 1403]
  • صفری. امید تعیین ارتباط بین اعتبار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [ دوره16, شماره 56 - زمستان سال 1403]
  • صفری.یعثوب تأثیر بازارگرایی بر شهرت برند با توجه به نقش میانجی متغیر سرمایه فکری در شرکت‌های ورزشی شمالغرب کشور [ دوره16, شماره 56 - زمستان سال 1403]