• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 2
  • شماره1 دوره2
  • 1
    شماره 1 دوره 2 بهار 1403

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی اثربخشی نمایشگاههای عرضه محصولات کسب و کارهای خانگی در ارتقاء توانمندیهای بازاریابی و فروش محصولات (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی)
        محمدحسن حدادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر موفقیت برندهای فعال در صنعت ساخت و ساز
        تورج  جعفری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز7p بر تصمیم گیری خرید محصولات سبز مصرف کنندگان کشت و صنعت مغان با متغییر میانجی crm
        سیمین  صفوی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - ارایه مدل یادگیری سازمانی در شرایط بحران کرونا (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17 تهران)
        صدیقه  طوطیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های رهبری اخلاقی در سازمان‌های پایدار (مورد مطالعه: شرکت خودروسازی سایپا)
        آزاده اشرفی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - پیاده سازی الگوی تاب‌آوری سازمانی در راستای مهار تورم و رشد تولید در شرکت داروسازی شهید قاضی با استفاده از نظریه داده بنیاد
        نسرین خدابخشی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود