ن

  • نامدارپور.فهیمه مقایسه اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر الگوهای ارتباطی زنان متأهل تمایزیافته و رویکرد هیجان‌مدار بر تحمل پریشانی در زنان متأهل [ دوره16, شماره 59 - بهار سال 1403]
  • نجات‌بخش اصفهانی.لیلا واکاوی مولفه‌های شایستگی‌های حرفه‌ای موردنیاز روان‌شناسان و مشاوران مدرسه: کاربست رویکرد کیفی [ دوره16, شماره 61 - پاییز سال 1403]
  • نظری.فاطمه نقش میانجی نیازهای اساسی روان‌شناختی در رابطه انتظار آموزشی ادراک شده باهویت تحصیلی در نوجوانان [ دوره16, شماره 61 - پاییز سال 1403]
  • نکوئی.ملیحه نقش خودکارآمدی، کمال‌گرایی و باورهای فراشناختی منفی در پیش­بینی اهمال­کاری تحصیلی در دانشجویان روان­شناسی [ دوره16, شماره 59 - بهار سال 1403]