حسنقلی پور.طهمورث
ارائه الگویی از روابط علت و معلولی اثربخشی تبلیغات برای صادرات محصولات غیرنفتی استان آذربایجان شرقی به کشورهایCIS
[
دوره7,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
حمیدیان.محسن
شناسایی و اولویت بندی بخشهای صنعت یپیشرو به منظور سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات مالی با تاکید بر شاخصهای عملکرد اقتصادی
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1395]
حمیدیان.محسن
رابطه اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام با بازدهی بازار، تعداد دفعات معامله و سرعت گردش سهام در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره7,
شماره
26
- پاییزسال
1395]
حیدرزاده هنزائی.علیرضا
بررسی رابطه اثر حجم معاملات، زمان تاسررسید، تعداد موقعیتهای تعهدی بازبر بازده معاملات آتی سکه بهار آزادی
[
دوره7,
شماره
24
- بهارسال
1395]