ح

  • حسنقلی پور.طهمورث ارائه الگویی از روابط علت و معلولی اثربخشی تبلیغات برای صادرات محصولات غیرنفتی استان آذربایجان شرقی به کشورهایCIS [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1395]
  • حمیدیان.محسن شناسایی و اولویت بندی بخشهای صنعت یپیشرو به منظور سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات مالی با تاکید بر شاخصهای عملکرد اقتصادی [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1395]
  • حمیدیان.محسن رابطه اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام با بازدهی بازار، تعداد دفعات معامله و سرعت گردش سهام در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1395]
  • حیدرزاده هنزائی.علیرضا بررسی رابطه اثر حجم معاملات، زمان تاسررسید، تعداد موقعیتهای تعهدی بازبر بازده معاملات آتی سکه بهار آزادی [ دوره7, شماره 24 - بهار سال 1395]