• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 13
  • شماره50 دوره13
  • 50
    شماره 50 دوره 13 پاییز 1399

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تحلیل الگوهای مفهومی در تبیین مؤلفه های ارتباطی بین مدیریت دانش و آموزش
        مازیار امیرحسینی جواد بشیری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی میزان سواداطلاعاتی کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان بر اساس مدل انجمن کتابداران آمریکا
        حجت خدمتی نژاد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - اطلافرینی به منظور ایجاد کسب و کار اطلاعاتی از دیدگاه کتابداران کتابخانه ملی ج.ا.ا
        زهره دوگچی محمد کیوان زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - آسیب‌شناسی آموزش علم اطلاعات و دانش شناسی: نظریه زمینه‌ای
        زهرا رضازاده زهره میرحسینی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ﺑﺮرﺳﻲ نقشﻛﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪﻫﺎى ﻋﻤﻮﻣﻲ منطقه آزاد ماکو در ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﺮهنگ ارتباط آن منطقه
        سعید غفاری سولماز علیزاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - شناسایی موانع مستندسازی تجارب کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی ( مطالعه‌ای دلفی)
        حمیدرضا محمودی نازیلا محرابی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - طرح تدوین الگوی تولید کتاب‌های حسی‌لمسی
        مرجان نیکبخت زهرا اباذری محسن حاجی زین العابدینی فهیمه باب الحوائجی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - رابطه سرقت علمی- ادبی با سلامت معنوی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران
        لیلا نعمتی انارکی رویا پورنقی سمیه رضایی سکینه شکارچی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود