ا

  • ابراهیم پور.مجید شیوع‌شناسی اضطراب اجتماعی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول شهر اصفهان [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • ابوالمعالی الحسینی.خدیجه تبیین پرخاشگری براساس راهبردهای مثبت و منفی تنظیم شناختی هیجان در دختران نوجوان [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • اپروز.کمال رابطۀ سبک‌های دفاعی و ناگویی هیجانی با داشتن افکار خودکشی [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • احمدی.رضا اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بهزیستی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش‌آموزان با عمکلرد تحصیلی پایین [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • احمدی.صدیقه اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر شناخت درمانی به روش مایکل فری بر افسردگی، احساس تنهایی و شادکامی زنان مطلقه [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • احمدیان.ذکریا پیش بینی خود گردانی تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس خودپنداره(مثبت و منفی) و سبک زندگی خانواده [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • اربابی.فائزه سادات پیش‌بینی تکانشگری بر اساس سبک‌های دلبستگی و استرس ادراک ‌شده در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • اسمعیلی.معصومه پیش‌بینی دلزدگی زناشویی براساس تحریف‌های شناختی و الگوهای ارتباطی در معلمان زن متأهل مقطع ابتدایی شهر اصفهان [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • افشار.نیلوفر بررسی رابطه تفاوت های معنایی نقش جنسی و طرحواره های جنسی در دختران مجرد با تجربه تعرض جنسی در کودکی [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • اقدسی.علی نقی اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر دارای اختلال سلوک [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • امیری مجد.مجتبی اثر بخشی رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد برکاهش ناگویی هیجانی و ناامیدی زوجین متقاضی طلاق [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • ایزدی.صبورا بررسی تأثیر بازی درمانی با رویکرد شناختی- رفتاری بر پرخاشگری، اختلال نافرمانی مقابله‌‌ای، اختلال نقص توجه-بیش فعالی در دانش آموزان پسر دورة دبستان [ دوره11, شماره 43 - زمستان سال 1399]