ابراهیم پور.مجید
شیوعشناسی اضطراب اجتماعی در دانشآموزان مقطع متوسطه اول شهر اصفهان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1399]
ابوالمعالی الحسینی.خدیجه
تبیین پرخاشگری براساس راهبردهای مثبت و منفی تنظیم شناختی هیجان در دختران نوجوان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1399]
اپروز.کمال
رابطۀ سبکهای دفاعی و ناگویی هیجانی با داشتن افکار خودکشی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1399]
احمدی.رضا
اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر بهزیستی و انعطافپذیری روانشناختی دانشآموزان با عمکلرد تحصیلی پایین
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1399]
احمدی.صدیقه
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر شناخت درمانی به روش مایکل فری بر افسردگی، احساس تنهایی و شادکامی زنان مطلقه
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1399]
احمدیان.ذکریا
پیش بینی خود گردانی تحصیلی دانشآموزان بر اساس خودپنداره(مثبت و منفی) و سبک زندگی خانواده
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1399]
اربابی.فائزه سادات
پیشبینی تکانشگری بر اساس سبکهای دلبستگی و استرس ادراک شده در دانشآموزان دوره دوم متوسطه
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1399]
اسمعیلی.معصومه
پیشبینی دلزدگی زناشویی براساس تحریفهای شناختی و الگوهای ارتباطی در معلمان زن متأهل مقطع ابتدایی شهر اصفهان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1399]
افشار.نیلوفر
بررسی رابطه تفاوت های معنایی نقش جنسی و طرحواره های جنسی در دختران مجرد با تجربه تعرض جنسی در کودکی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1399]
اقدسی.علی نقی
اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر دارای اختلال سلوک
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1399]
امیری مجد.مجتبی
اثر بخشی رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد برکاهش ناگویی هیجانی و ناامیدی زوجین متقاضی طلاق
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1399]
ایزدی.صبورا
بررسی تأثیر بازی درمانی با رویکرد شناختی- رفتاری بر پرخاشگری، اختلال نافرمانی مقابلهای، اختلال نقص توجه-بیش فعالی در دانش آموزان پسر دورة دبستان
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1399]