مقایسه مؤلفههایکنشهای اجراییبرنامه ریزی- سازماندهی آزمون برج لندن در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص با همتایان بهنجار
محورهای موضوعی : روان کاوی، روان پویشی، روان شناسی شناختی و بهداشت روانهادی تقی زاده 1 , امان الله سلطانی 2 , حمدالله منظری توکلی 3 , زهرا زین الدینی میمند 4
1 - دانشجوی دکتری روان شناسی تربیتی، گروه روان شناسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، کرمان، ایران
2 - استادیار گروه روان شناسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرمان، کرمان، ایران
3 - استادیار گروه روان شناسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرمان، کرمان، ایران
4 - استادیار گروه روان شناسی،دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرمان، کرمان، ایران
کلید واژه:
چکیده مقاله :