تحول باورهای کاذب بر اساس مدل ساختاری کنش های اجرای بازداری پاسخ، حافظه فعال، برنامه ریزی-سازماندهی و انعطاف پذیری ذهنی در کودکان 7 تا 12 سال
محورهای موضوعی : روان کاوی، روان پویشی، روان شناسی شناختی و بهداشت روانهادی تقی زاده 1 * , امان اله سلطانی 2 , حمد اله منظری توکلی 3 , زهرا زین الدینی میمند 4
1 - دکتری روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرمان، کرمان، ایران
2 - استادیار گروه روانشناسی، واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمان، ایران
3 - استادیار گروه روانشناسی، واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمان، ایران
4 - استادیار گروه روانشناسی، واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمان، ایران
کلید واژه:
چکیده مقاله :