هاشمی.سید احمد
طراحی الگوی سنجش رضایت شهروندان و مراجعین مدیریت خدمات شهری و کانال های ارتباط با شهروند (مورد کاوی: منطقه ویژه اقتصادی پارس)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1397]
هریسچیان.مهدی
سنجش و اولویتبندی شاخصهای تابآوری با روش ترکیبی معادلات ساختاری و تحلیل چند متغیره فازی (مطالعه موردی: منطقه یک کلانشهر تبریز)
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
هزاره.وحید
ارزیابی فرهنگ سازمانی در نیروهای ایستگاهی خط 1 قطار شهری مشهد بر اساس مدل دنیسون
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1397]