ه

  • هاشمی.سید احمد طراحی الگوی سنجش رضایت شهروندان و مراجعین مدیریت خدمات شهری و کانال های ارتباط با شهروند (مورد کاوی: منطقه ویژه اقتصادی پارس) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • هریسچیان.مهدی سنجش و اولویت‌بندی شاخص‌های تاب‌آوری با روش ترکیبی معادلات ساختاری و تحلیل چند متغیره فازی (مطالعه موردی: منطقه یک کلانشهر تبریز) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • هزاره.وحید ارزیابی فرهنگ سازمانی در نیروهای ایستگاهی خط 1 قطار شهری مشهد بر اساس مدل دنیسون [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1397]