ح

  • حافظی.فریبا اثربخشی آموزش هوش افزایی مبتنی بر نظریه هوش‌های چندگانه گاردنر بر هوش هیجانی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه پنجم و ششم شهر اصفهان [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • حسنی.مژگان بررسی روایی سازه حافظه فعال هیجانی از طریق آموزش بسته شناختی- هیجانی-اجتماعی حافظه فعال دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • حسینیان.سیمین نقش مؤلفه‌های تمایزیافتگی والدین در پیش‌بینی تمایزیافتگی دانش‌آموزان دختر و پسر [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • حمیدی.فریده اثربخشی مشاوره گروهی عقلانی هیجانی رفتاری بر سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش‌آموزان دورة دوم متوسطه پسر [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • حیدری.مسعود مقایسة زیرمقیاس‌های هوش معنوی و خودکنترلی در مجرمین نزاع دسته‌جمعی و افراد غیرمجرم (مطالعة موردی مجرمین نزاع دسته‌جمعی زندان مرکزی اصفهان) [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1397]