صفحه اصلی
درباره سند
تماس با ما
ثبت نام
ورود
درخواست سامانه
عنوان / کلیدواژه / DOI / DOR
نویسنده
نشریه
روان سنجی
موضوع نشریه
همه
--- علوم انساني ---
تاریخ
زبان و ادبیات
علوم سیاسی
علوم اجتماعی
علوم قرآن و حدیث
اخلاق
ادیان، مذاهب و عرفان
فلسفه و کلام
فقه و حقوق
روانشناسی
علوم تربیتی
کتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی
تربیت بدنی
جغرافیا
اقتصاد
حسابداری
مالی
مدیریت
زبان انگلیسی
روانشناسی سلامت
فلسفه
جامعه شناسی
--- حوزوی ---
--- هنر و معماری ---
معماری
--- دامپزشکی ---
علوم دامی
--- کشاورزی ---
بیماری گیاهان
مدیریت کشاورزی
علوم و فناوری کشاورزی
--- علوم پایه ---
ریاضی
زیست شناسی
--- فنی و مهندسی ---
برق و کامپیوتر
برق
برق، کامپیوتر و مکانیک
مهندسی عمران
مهندسی کامپیوتر
موضوع مقالات
همه
شماره
سال
دوره
صفحه
عملگر منطقی
فیلد جستجو
فیلد جستجو
همه
عنوان
کلیدواژه
DOI
DOR
نویسنده
جستجو
پیشرفته
صفحه اصلی
نمایه نویسندگان
همه
آ
ا
ب
پ
ت
ث
ج
چ
ح
خ
د
ذ
ر
ز
ژ
س
ش
ص
ض
ط
ظ
ع
غ
ف
ق
ک
گ
ل
م
ن
و
ه
ی
همه
دوره ها
دوره
13
دوره
12
دوره
11
دوره
10
دوره
9
دوره
8
دوره
7
دوره
6
دوره
5
دوره
4
دوره
3
دوره
2
دوره
1
ج
جان بزرگی.مسعود
اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخلههای معنوی
[
دوره
9,
شماره
33
-
تابستان
سال
1399]
جان بزرگی.مسعود
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دینداری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY)
[
دوره
9,
شماره
34
-
پاییز
سال
1399]
جبرائیلی.هاشم
بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان
[
دوره
9,
شماره
35
-
زمستان
سال
1399]
جعفری.محمد
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان
[
دوره
9,
شماره
36
-
بهار
سال
1400]
جلالوند.مصطفی
بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن پذیری غیرمشروط در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران
[
دوره
9,
شماره
36
-
بهار
سال
1400]
جنت فریدونی.مصطفی
بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران
[
دوره
9,
شماره
36
-
بهار
سال
1400]
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
حقوق این وبسایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر
©
1403-1400
صفحه اصلی
|
عضویت/ ورود
|
درباره سند
|
تماس با ما
|
[English]
[العربية]
[en]
[ar]
IAU
عضویت/ ورود