• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 14
  • شماره3 دوره14
  • 3
    شماره 3 دوره 14 پاییز 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - اثربخشی آموزش روابط والد- فرزندی به شیوه مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر رضایت از زندگی مادران
        مهرعلی بابائی میاردان سید داود حسینی نسب علی نقی اقدسی
        10.30495/jpmm.2023.31583.3766
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تبیین علّی معنای زندگی براساس ویژگی‌های شخصیتی، باورهای ضمنی هوش و انطباق‌پذیری
        نجمه نصیری مریم کورش نیا مجید برزگر نادره سهرابی
        10.30495/jpmm.2023.29080.3504
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی نقش میانجی نیازهای روان‌شناختی و احساس کنترل در رابطه حمایت اجتماعی با استرس حاد در بین معلمان متوسطه اول شهر تهران
        نرگس نورانیان مهرناز آزادیکتا
        10.30495/jpmm.2023.29286.3525
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - راهکارهای شناختی – رفتاری قرآن در مواجهه با اضطراب
        سجاد نیکخو سیده فاطمه موسوی علی صفری
        10.30495/jpmm.2023.25724.3150
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - طراحی یک مدل علّی مرتبط بین ویژگی‌های شخصیتی بدبینی با واسطه‌گری چگونگی ادراک استرسورها با اختلال خود بیمار انگاری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر
        بهمن توفیقی علیرضا حیدرئی فرح نادری زهرا افتخار
        10.30495/jpmm.2023.32316.3835
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تحلیل روان‌شناختی هوش هیجانی و هوش اخلاقی در تربیت حماسی
        سوسن سهامی ذکیه فتاحی روح اله زاکرین
        10.30495/jpmm.2023.30698.3665
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود