• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 34
  • شماره135 دوره34
  • 135
    شماره 135 دوره 34 زمستان 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تصویر آینده نظام مدیریتی سازمان‌های دولتی با رویکرد تحلیل لایه‌ای علّی (CLA)
        رضا بیدآبادی امین کیومرث احمدی عادل صلواتی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بازمفهوم سازی استراتژی فناوری اطلاعات: پیامدهای نظری و عملی
        مازیار گنجور سهراب  خلیلی شورینی محمود البرزی سید محمد  زرگر
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - شناسایی ابعاد کلیدی موثر بر ارزیابی توانمندی های تکنولوژیک در صنایع با تکنولوژی پیشرفته حمل و نقل ریلی
        ربابه زلیخایی رضا رادفر سید محمد سیدحسینی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی
        فرید غروی حسین وظیفه دوست کریم حمدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - آینده پژوهی بازار قوطی نوشیدنی آلومینیومی در ایران
        سهراب دل انگیزان یوسف محمدی فر بهاره بهرامی نیا
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ارائه مدل ارتباطی جهت گیری مسیر شغلی متنوع و قابلیت استخدام پذیری با تأکید بر رفتارهای مسیر شغلی آینده نگرانه در سازمان های دانش بنیان
        محمد حکاک فریبرز فتحی چگنی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند
        آزاده بوستانی حمید رضا سعید نیا حمید سعیدی رحیم محترم
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - طراحی مدل کارآفرینی موسسات دانش بنیان از دیدگاه توسعه مسئولیت اجتماعی آنها با رویکرد فراترکیب
        شبنم کوهی وحیدرضا میرابی کامران محمدخانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - اکتشاف کاربران پرنفوذ در بستر رسانه های اجتماعی با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی در پایتون به منظور بهبود عملکرد بازاریابی اینترنتی
        حسین امامی راد عباس اسدی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود