م

  • محبی.سراج الدین ارائه مدل کسب و کار فن‌بازارها در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر [ دوره31, شماره 123 - زمستان سال 1399]
  • محبی.نعیمه مفهوم پردازی وتبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه پایداردرصنعت غذایی: بارویکردآینده پژوهی [ دوره31, شماره 120 - بهار سال 1399]
  • محمد داودی.امیرحسین بررسی تداوم استفاده از یادگیری الکترونیکی و ارائه راهکار برای آینده‌ای بهتر در ستاد سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره31, شماره 122 - پاییز سال 1399]
  • محمدخانی.کامران تدوین و تبیین الگوی مدیریت توسعه فرهنگ وقف با تأکید بر سرمایه اجتماعی: در افق 1404 [ دوره31, شماره 123 - زمستان سال 1399]
  • محمدخانی.کامران رهبری کوانتومی رویکرد دانشگاه های آینده [ دوره31, شماره 120 - بهار سال 1399]
  • محمدی.اسفندیار بررسی تاثیر رهبری استراتژیک بر نوآوری استراتژیک با نقش تعدیل گر هوشیاری کارآفرینانه (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی استان ایلام) [ دوره31, شماره 121 - تابستان سال 1399]
  • محمدی.اسفندیار بررسی تاثیر رهبری استراتژیک بر نوآوری استراتژیک با نقش تعدیل گر هوشیاری کارآفرینانه (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی استان ایلام) [ دوره31, شماره 121 - تابستان سال 1399]
  • محمودی میمند.محمد مفهوم پردازی مدل تعالی کسب و کار:مبتنی بر رویکرد آینده پژوهی [ دوره31, شماره 123 - زمستان سال 1399]
  • مستقیمی.محمودرضا ارائه مدل بانکداری کارآفرینانه در بانک سپه با رویکرد داده بنیاد [ دوره31, شماره 121 - تابستان سال 1399]
  • ملک میرزایی.یوسف مفهوم پردازی مدل تعالی کسب و کار:مبتنی بر رویکرد آینده پژوهی [ دوره31, شماره 123 - زمستان سال 1399]
  • موسوی.حکیمه سادات شناسایی حوزه‌های موثر دانشگاهی در توسعه پایدار [ دوره31, شماره 122 - پاییز سال 1399]
  • مومنی مفرد.معصومه شناسایی و اولویت بندی پیشایندها و پسایندهای سبک رهبری آینده‌نگر با استفاده از رویکرد دلفی فازی [ دوره31, شماره 120 - بهار سال 1399]
  • مهتدی.حسین شناسایی و بررسی مولفه های کلیدی موثر بر ارتقاء نظام مدیریت هوشمندی فناوری در صنایع تولید توربین بادی [ دوره31, شماره 123 - زمستان سال 1399]
  • مهدیخانی.رسول تأثیر ویژگی‌های‌ شرکت‌های کوچک‌ومتوسط بر رشد عملکرد مالی با اثر میانجی هوش بازاریابی آینده نگر و انعطاف‌پذیری استراتژیک [ دوره31, شماره 120 - بهار سال 1399]
  • مهرمنش.حسن طراحی و تبیین مدل برند شهری به منظور ایجاد برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره31, شماره 123 - زمستان سال 1399]
  • میرسپاسی.ناصر ارائه شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخصهای مدل ارتقاء شایستگی حرفه‏ای اعضا هیات علمی [ دوره31, شماره 122 - پاییز سال 1399]