ط

  • طائفی.تارا ارائه مدلی از نقش تمایزات فردی برپیش بینی تبلیغات چریکی با استفاده از شبکه عصبی پرسپترون [ دوره33, شماره 131 - زمستان سال 1401]
  • طلوعی اشلقی.عباس ارائه الگوریتم فرا ابتکاری جدید جهت حل مساله انتخاب ویژگی [ دوره33, شماره 130 - پاییز سال 1401]
  • طلوعی اشلقی.عباس ارائه الگوریتم فرا ابتکاری جدید جهت حل مساله انتخاب ویژگی [ دوره33, شماره 130 - پاییز سال 1401]
  • طوطیان اصفهانی.صدیقه تحلیل دینامیکی عناصرآمیخته بازاریابی با استفاده از رویکرد آینده‌پژوهی [ دوره33, شماره 128 - بهار سال 1401]