فهرست مقالات برحسب موضوع مدیریت بازرگانی- بازاریابی
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - راهبردهای ضد بازاریابی و ارزش محصولات صنایع غذایی از دیدگاه مشتریان
شادی ادیبی فرد مهدی مهرآور -
دسترسی آزاد مقاله
2 - شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در سازمانهای غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان)
امیرمسعود سالکی اسماعیل حسن پور -
دسترسی آزاد مقاله
3 - شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم)
مرضیه دهقانی اسماعیل حسن پور سیف اله رهنما -
دسترسی آزاد مقاله
4 - شناسایی و اولویت بندی راهکارهای زنجیره تأمین سبز در حوزه بسته بندی مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکتهای مانی ماس و پانل در شهرستان فسا)
عاطفه زراعت پیشه اسماعیل حسن پور -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی تاثیر فعالیتهای مسئولیت اجتماعی بانکها بر عملکرد کارکنان و رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانکهای خصوصی کشور)
علی حمیدی زاده رسول ثانوی فرد مهسا اسدالله -
دسترسی آزاد مقاله
6 - ارائه الگوی نهادینه سازی نوآوری اجتماعی با تاکید بر مزیت رقابتی در شرکتهای تجاری استان خوزستان
محمد شریف زادگان فاطمه بهجت -
دسترسی آزاد مقاله
7 - بررسی عوامل مؤثر بر تعیین هویت مشتری به وسیله برند و تأثیر آن بر روی وفاداری و طرفداری از برند (مطالعه موردی: برند همراه اول)
اسماعیل حاجی نژاد پرویز سعیدی -
دسترسی آزاد مقاله
8 - بهرهگیری از تحلیل عاملی در ارائه مدلی از عوامل مدیریت دانش بازاریابی
فاطمه رضایی مصطفی جعفری