ب

  • بخردی نسب.وحید بررسی رفتار مدیر در برخورد با هزینه ها بر اساس رویکرد رتبه بندی شرکت ها با مکانیزم های حاکمیت شرکتی در تاپسیس فازی [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • بذله.مرجان تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی : شعب بانک ملی شهر تبریز) [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • بهاری.جعفر تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی : شعب بانک ملی شهر تبریز) [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • بهاری.شهلا تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی : شعب بانک ملی شهر تبریز) [ دوره6, شماره 4 - زمستان سال 1396]