بخردی نسب.وحید
بررسی رفتار مدیر در برخورد با هزینه ها بر اساس رویکرد رتبه بندی شرکت ها با مکانیزم های حاکمیت شرکتی در تاپسیس فازی
[
دوره6,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
بذله.مرجان
تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی : شعب بانک ملی شهر تبریز)
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
بهاری.جعفر
تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی : شعب بانک ملی شهر تبریز)
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
بهاری.شهلا
تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی : شعب بانک ملی شهر تبریز)
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1396]