غ

  • غفاری ایل.میثم نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و فشارهای زیست‌محیطی ذینفعان در ایجاد بازاریابی سبزمحور استراتژیک و ارتباط آن با عملکرد رقابتی از طریق بازاریابی سبز داخلی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • غفاری آشتیانی.پیمان نقش عوامل اثرگذار بر ادراک اخلاقی مصرف‌کنندگان و خلق ارزش پایدار در انتخاب محصولات پسماند صفر [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • غیاث آبادی فراهانی.مریم نقش عوامل اثرگذار بر ادراک اخلاقی مصرف‌کنندگان و خلق ارزش پایدار در انتخاب محصولات پسماند صفر [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]