غفاری ایل.میثم
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و فشارهای زیستمحیطی ذینفعان در ایجاد بازاریابی سبزمحور استراتژیک و ارتباط آن با عملکرد رقابتی از طریق بازاریابی سبز داخلی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
غفاری آشتیانی.پیمان
نقش عوامل اثرگذار بر ادراک اخلاقی مصرفکنندگان و خلق ارزش پایدار در انتخاب محصولات پسماند صفر
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
غیاث آبادی فراهانی.مریم
نقش عوامل اثرگذار بر ادراک اخلاقی مصرفکنندگان و خلق ارزش پایدار در انتخاب محصولات پسماند صفر
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]