ط

  • طاهری کیا.فریز شاخص‌ها و مؤلفه‌های مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت سبز فرآیند بازاریابی [ دوره4, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • طبری.مجتبی ارائه مدل اجرای خط‌مشی‌های مدیریت منابع انسانی سبز با تاکید بر رهبری معنوی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [ دوره4, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • طبری.مجتبی طراحی الگوی ارزیابی حکمرانی خوب در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد توسعه پایدار [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1403]