سروی.رویا
رابطه بین راهبردیهای حل مسئله با تفکر انتقادی در دانشجویان دانشکده مهندسی راهآهن، دانشگاه علم و صنعت
[
دوره11,
شماره
44
- تابستانسال
1399]
سعادتمند.زهره
تجارب زیسته معلمان کلاس های چندپایه پیرامون استفاده بهینه زمان و مدیریت آن به عنوان مؤلفه مؤثر در برنامه درسی
[
دوره11,
شماره
43
- بهارسال
1399]
سعادتمند.زهره
بررسی تطبیقی دیدگاه اسلام و دیوید ویکارت در زمینه تربیت اوان کودکی
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1398]
سعدی پور.اسماعیل
طراحی مدل امیخته از عناصر پیشران سازمان های توسعه محور مبتنی بر آموزش
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1398]
سعیدی.پرویز
بررسی الگوی قابلیتهای بازار سازمانی مبتنی بر کارآفرینی سازمانی در شهرداریهای استان گلستان
[
دوره11,
شماره
43
- بهارسال
1399]
سعیدیان.نرگس
اعتبار سنجی الگوی اختصاصی مدیریت مؤثر کلاس درس در علوم پزشکی
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1398]
سلاجقه.سنجر
مدل مفهومی رابطه میان سبک تصمیم گیری مدیران و ساختار سازمانی با میانجی گری جانشین پروری
[
دوره11,
شماره
43
- بهارسال
1399]
سلیمی.لادن
طراحی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر یادگیری خودراهبر در درس کاروفناوری مقطع متوسطه اول
[
دوره11,
شماره
43
- بهارسال
1399]
سلیمی.مهتاب
اثربخشی تدریس مبتنی بر الگوی چرخه یادگیری هفت مرحلهای آیزنکرافت بر بهبود مهارتهای خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانشآموزان ناحیه 1 کرج
[
دوره11,
شماره
44
- تابستانسال
1399]