س

  • سبزیان پور.زهره شناسایی نشانگرهای محوری مدیران آموزشی در فرایند یاددهی- یادگیری [ دوره11, شماره 44 - تابستان سال 1399]
  • سروی.رویا رابطه بین راهبردی‌های حل مسئله با تفکر انتقادی در دانشجویان دانشکده مهندسی راه‌آهن، دانشگاه علم و صنعت [ دوره11, شماره 44 - تابستان سال 1399]
  • سعادتمند.زهره تجارب زیسته معلمان کلاس های چندپایه پیرامون استفاده بهینه زمان و مدیریت آن به عنوان مؤلفه مؤثر در برنامه درسی [ دوره11, شماره 43 - بهار سال 1399]
  • سعادتمند.زهره بررسی تطبیقی دیدگاه اسلام و دیوید ویکارت در زمینه تربیت اوان کودکی [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1398]
  • سعدی پور.اسماعیل طراحی مدل امیخته از عناصر پیشران سازمان های توسعه محور مبتنی بر آموزش [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1398]
  • سعیدی.پرویز بررسی الگوی قابلیت‌های بازار سازمانی مبتنی بر کارآفرینی سازمانی در شهرداری‌های استان گلستان [ دوره11, شماره 43 - بهار سال 1399]
  • سعیدیان.نرگس اعتبار سنجی الگوی اختصاصی مدیریت مؤثر کلاس درس در علوم پزشکی [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1398]
  • سلاجقه.سنجر مدل مفهومی رابطه میان سبک تصمیم گیری مدیران و ساختار سازمانی با میانجی گری جانشین پروری [ دوره11, شماره 43 - بهار سال 1399]
  • سلیمی.لادن طراحی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر یادگیری خودراهبر در درس کاروفناوری مقطع متوسطه اول [ دوره11, شماره 43 - بهار سال 1399]
  • سلیمی.مهتاب اثربخشی تدریس مبتنی بر الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله‌ای آیزنکرافت بر بهبود مهارت‌های خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان ناحیه 1 کرج [ دوره11, شماره 44 - تابستان سال 1399]