خ

  • خدامرادپور.مژگان شناسایی شاخص‌ها و مولفه‌های موثر بر اتخاذ سیاست نوآوری باز در فدراسیون های ورزشی [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1399]
  • خناری.محمدرضا تبیین مدل روابط بین مولفه‌های برند، رفتار دانشجویان، ارزش و اعتبار برند دانشگاه در نظام آموزشی ایران [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1399]
  • خورشیدی.عباس ارائه الگوی بهره وری اعضای هیات علمی : یک پژوهش داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - تابستان سال 1400]
  • خورشیدی.عباس شناسایی مولفه های سازنده جذب اعضای هیات علمی [ دوره12, شماره 48 - تابستان سال 1400]