خاکی.محمد
ارائه الگوی فرهنگی توسعه حرفهای دانشجو معلمان دردانشگاه فرهنگیان(مطالعه موردی:دانشجویان تربیت بدنی اصفهان)
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خالصی.پروین
بررسی نقش رسانه ملی در فرهنگ سازی حجاب در میان دختران دانش آموز (مورد مطالعه، منطقه 3 آموزش و پرورش)
[
دوره2,
شماره
0
- بهارسال
1387]
خانباشی.محمد
رابطه فرهنگ سازمانی با هوش سازمانی و هویت سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی)
[
دوره12,
شماره
40
- تابستانسال
1397]
خانیکی.هادی
طراحی مدل توسعه دیپلماسی فرهنگی ایران و ایتالیا
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خبازیزدی ها.ثمین
تبیین نقش متغیرهای هنجاری در سکوت سازمانی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
خبیری.مهرنوش
طراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز)
[
دوره16,
شماره
1
- بهارسال
1401]
خداداد حسینی.سید حمید
تبیین ابعاد فرهنگ بازار و فرهنگ فروشنده در شهر تهران
[
دوره12,
شماره
41
- پاییزسال
1397]
خدایی.زهرا
بررسی عوامل موثر سرمایه اجتماعی در ایجاد نهادهای اجتماعی (مورد مطالعه: شهر فردوسیه – شهرستان شهریار)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
خدایی.ژهرا
نیازسنجی فرهنگی هنری شهروندان و مخاطبان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
خرازی محمد وندی آذر.زهرا
کاربرد فناوری واقعیت افزوده در تبلیغات و بازاریابی
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
خرازی.محبوبه
عوامل موثر در ارتباطات دیپلماتیک فرهنگی کلانشهرتهران در راستای دیپلماسی ارتباطی فرهنگی
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
خرمی نژاد.مهرنوش
نقش رسانه هوشمندکودک و نوجوان درآموزش تفکر نقادانه
[
دوره16,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
خزایی.مهنوش
رابطه حکمرانی خوب با توسعه شهر خلاق فرهنگی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
خسروی.محمدعلی
شناسایی پیشایندها و پسایندهای سیاستگذاری در رسانه ملی بر مبنای مدیریت استراتژیک نوین
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
خلجی.زهرا
بررسی میزان تاثیر پذیری فرهنگی کودکان از برنامههای کانون پرورش فکری کودکان
[
دوره9,
شماره
28
- تابستانسال
1394]
خلیلی.هاجر
بررسی نقش شهروندی فرهنگی بر سرمایه نمادین فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام
[
دوره11,
شماره
35
- بهارسال
1396]
خوش اندام شورچه.عارف
شناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت
[
دوره16,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خیری.حمیدرضا
طراحی و تبیین مدل ارتقاء سلامت اداری در سازمانهای مناطق آزاد تجاری، صنعتی کشور
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1402]