م

  • محتشمی.زهرا مدل‌یابی اهمال‌کاری تحصیلی، براساس طرحواره‌های ناسازگار و ویژگی‏های شخصیتی با میانجی‌گری تنظیم هیجانی و خودتعیین‌گری در دانش‌آموزان [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1399]
  • محسن زاده.فرشاد بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر آموزش زوج درمانی شناختی–سیستمی گاتمن وآموزش الگوی مک مستر بر الگوهای ارتباطی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1399]
  • محمد میگونی.احمد اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر توانایی‌های شناختی دانشجویان دارای تیپ شخصیتی D [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1399]
  • محمدی.اکبر تأثیر کمال گرایی بر مسئولیت پذیری با میانجی گری اضطراب امتحان در دانشجویان [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1399]
  • محمودی.زهرا طراحی مدل شکوفایی دختران بر اساس توانمندی های منشی مادران با نقش میانجی شیوه های فرزندپروری [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1399]
  • مدنی پور.نادیا رابطه‎ی کمال‎گرایی و طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه با سندرم ایمپاستر در دختران دانشجو [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1399]
  • مرادی منش.فردین پیش بینی سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت بر اساس حس انسجام، انعطاف پذیری روانشناختی و تکانشگری در بیماران قلبی عروقی مبتلا به چاقی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1399]
  • مرادی.پیمان مقایسه اثربخشی آموزش ورزش مغزی و فرزند درمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک بر مشکلات رفتاری دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1399]
  • مرادی.حجت الله مدل‌یابی اهمال‌کاری تحصیلی، براساس طرحواره‌های ناسازگار و ویژگی‏های شخصیتی با میانجی‌گری تنظیم هیجانی و خودتعیین‌گری در دانش‌آموزان [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1399]
  • مروج نیا.زهرا تاثیر میزان محیط یادگیری بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دیرآموز شهر تهران [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1399]
  • ملکى سامیان.لیلا مقایسه ویژگی های شخصیتی و حافظه فعال در بزرگسالان آهسته گام با نشانگان داون با و بدون اختلال آلزایمر در تهران و باکو [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1399]