S

  • Saeidi.Mahnaz تاثیر مقایسه ای مدلهای MRs و CSR بر مهارت درک مطلب زبان آموزان برونگرا و درونگرا [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • Saidi.Mavadat رابطه میان هوش بین فردی و میان فردی، اضطراب تدریس، و باورهای مدیریت کلاس در میان اساتید زبان تخصصی [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • Shafipoor.Mahdieh بررسی ارزیابی پویای مداخله گر به روش مختلط: نگارش مقالات آکادمیک زبان آموزان ایرانی درون گرا و برون گرا [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Shirkhani.Servat تدریس صریح و تدریس ضمنی استراتژی درخواست کردن: مقایسه تاثیر این دو روش بر نگارش ایمیل فراگیران زبان انگلیسی سطح فوق متوسط [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]
  • Siyyari.Masood رابطه ی بین دقت، پیچیدگی و صحت در مهارت گفتاری در سطحوح مختلف [ Vol.13, Issue 26 - Autumn Year 2020]
  • Soltani.Kimia مطالعه بین فرهنگی تکرار پذیری حرکت متنی-کارکردی در بخشهای بحث مقالات پژوهشی علوم نرم [ Vol.13, Issue 27 - Winter Year 2020]