ا

  • ابراهیمی.سیده روزیتا بهینه‌سازی زنجیره تامین لبنی در استان کردستان با در نظر گرفتن محصولات ثانویه [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • احمدی کلیجی.سینا بررسی رفتار و ترجیح مصرف‌کنندگان محصولات لبنی شهرستان ساری بر اساس ساختار آشیانه‌ای [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • احمدی.فرشاد ارزیابی سیاست های حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان پسته در ایران [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • اسدی قربانی.ام البنین طراحی الگوی عملکرد محصول جدید مبتنی بر بازارگرایی و سرعت نوآوری در صنعت چرم [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اشراقی.فرشید ارزیابی سیاست های حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان پسته در ایران [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • اشک تراب.نیلوفر بررسی راهبردهای توسعه بورس کالای کشاورزی در استان فارس: تلفیق روش SWOT با تحلیل سلسله مراتبی [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اصلاح کن.امیر هوشنگ بررسی اثرات عرضه فصلی و درجه‌بندی بر مشخصه‌های بازاریابی محصولات کشاورزی (مطالعه موردی مرکبات استان مازندران) [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • الفی.خدیجه تعیین نگرش شالیکاران شهرستان رشت نسبت به ریسک نهاده: مدل اول اطمینان [ دوره12, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • امینی زاده.مینا بررسی عوامل مؤثر برحاشیه بازاریابی خربزه درشهرستان تایباد [ دوره12, شماره 3 - پاییز سال 1399]