ر

  • رزمی.حلیمه عوامل موثر بر رفتار بازاریابی انارکاران شهرستان طارم [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • رستمی.فرحناز مدل استراتژیک SOAR گامی به سوی برنامه‌ریزی راهبردی توسعه کشاورزی فراسرزمینی ایران [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • رستمی.محمد تحلیل ساختاری نقش مؤلفه‌های موثر بر توانمندی کارآفرینان روستایی استان همدان با تاکید بر نقش مولفه های آموزشی – تروریجی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • رضاپناه.محمدرضا بیانیه رسالت و چشم انداز نظام نوآوری کشاورزی ایران [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • ریحانی همدانی.حسن تحلیل ساختاری نقش مؤلفه‌های موثر بر توانمندی کارآفرینان روستایی استان همدان با تاکید بر نقش مولفه های آموزشی – تروریجی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1400]