داودی.مریم
طراحی و ساخت دستیار هوشمند برای آزمایشگاههای پزشکی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
درودی.هما
شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از رسانه اجتماعی اینستاگرام در توسعه کسب و کارهایکوچک شهرستان کرج
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
درودی.هما
بررسی رابطه ارزیابی محصولات و پذیرش اعتماد توسط مصرف کننده بر قصد خرید مجدد در محیط تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: سایت دیجی کالا)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
درودی.هما
بررسی نقش قابلیتهای رسانه های نوین(پلتفرم: اینستاگرام)، بر تجارت الکترونیک(قصد خرید پوشاک زنانه) با توجه به نقش نگرش برند
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1402]