ب

  • بازرگانی.مهدی بررسی رابطه ارزیابی محصولات و پذیرش اعتماد توسط مصرف کننده بر قصد خرید مجدد در محیط تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: سایت‌ دیجی کالا) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • بالای کودهی.جواد ارائه روشی برای شناسایی و کشف تقلب در کارت های اعتباری با استفاده از الگوریتم ترکیبی شبکه عصبی و رقابت استعماری [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • بکشلو.مریم ارائه رویکردی جدید مبتنی‌بر تکنیک‌ یادگیری عمیق برای بررسی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1401]