بازرگانی.مهدی
بررسی رابطه ارزیابی محصولات و پذیرش اعتماد توسط مصرف کننده بر قصد خرید مجدد در محیط تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: سایت دیجی کالا)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
بالای کودهی.جواد
ارائه روشی برای شناسایی و کشف تقلب در کارت های اعتباری با استفاده از الگوریتم ترکیبی شبکه عصبی و رقابت استعماری
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
بکشلو.مریم
ارائه رویکردی جدید مبتنیبر تکنیک یادگیری عمیق برای بررسی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکههای اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1401]