• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 6
  • شماره22 دوره6
  • 22
    شماره 22 دوره 6 زمستان 1394

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تأثیر پادکست بر یادگیری مشارکتی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبایی
        اسماعیل زارعی زوارکی متین قاسمی سامنی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - طراحی و ارایه مدل تعاملی مؤثر در دانشگاه های باز و مجازی ایران
        ناصر محمدی احمدابادی مهران فرج الهی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - شناسایی مؤلفه های هوشمندسازی مدارس و ارزیابی وضعیت مدارس متوسطه شهر سنندج بر اساس آن مؤلفه ها
        جمال سلیمی قباد رمضانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - مقایسه مهارت های خودتنظیمی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول هوشمند و سنتی
        ربابه فلاح کفشگری شعبان حیدری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تأثیر مهارت‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان کارآفرینی، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
        حمید رحیمی عباس شکاری بنت الهدی حسینیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تحلیل هزینه‌ ـ سودمندی پایگاه های اطلاعاتی دانشگاه تهران و تأثیر استفاده از پایگاه ها در تولیدات علمی
        مریم امامی سیده لیلی میرطاهری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی عناصر تشکیل‌دهنده اجتماع یادگیری در آموزش الکترونیکی
        اکبر مومنی راد مریم پورجمشیدی حسین زنگنه
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی اثربخشی تلفیق ویدیوکست با آموزش مجازی بر یادگیری دانشجویان مجازی دانشگاه پیام نور
        نازیلا خطیب زنجانی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود