قاسمس.مسعود
مدلیابی سـازگاری اجـتماعی بر اساس باورهای فراشناخـتی با میانجـی گری بعد تعهد در هویت دانش آموزان دوره دوم متوسطه
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
قاسمی.مسعود
مدلیابی سـازگاری اجـتماعی بر اساس باورهای فراشناخـتی با میانجـی گری بعد تعهد در هویت دانش آموزان دوره دوم متوسطه
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
قدسی.پروانه
بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد راه حل محور بر خودکارآمدی و رضایت زناشویی زنان متاهل
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قدسی.پروانه
مقایسه اثربخشی زوج درمانی هیجان مدار و زوج درمانی مدل طرحواره بر دلزدگی زناشویی در زنان آسیب دیده از خیانت همسر
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
قربانی فرد.مرجان
رابطه بین رفتار تقلب و اعتماد شناختی-عاطفی: واسطه نقش انگیزش تحصیلی و نگرش به تقلب در بین دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قربانی.الهه
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و آموزش مهارت های میان فردی بر کاهش نگرش های ناکارآمد دختران نوجوان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
قشقایی.فهیمه
نقش میانجی ناگویی هیجانی در ارتباط بین راهبردهای مقابله ای با سرمایه های روانشناختی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار:یک مدل معادلات ساختاری
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
قنبری پناه.افسانه
رابطه بین رفتار تقلب و اعتماد شناختی-عاطفی: واسطه نقش انگیزش تحصیلی و نگرش به تقلب در بین دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قنبری پناه.افسانه
تدوین مدل بهزیستی روانشناختی نوجوانان دارای باورهای وسواسی بر اساس سبکهای دفاعی، وضعیت هویت ایگو و ارتباط والد – فرزند
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
قنبری پناه.افسانه
مدل یابی خودتنظیمی هیجانی دانشآموزان بر اساس فرآیندهای ارتباطی خانواده، جو مدرسه و سرسختی روانشناختی با نقش واسطه ای تاب آوری
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]