ق

  • قاسمس.مسعود مدل‌یابی سـازگاری اجـتماعی بر اساس باور‌های فراشناخـتی با میانجـی گری بعد تعهد در هویت دانش آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • قاسمی.مسعود مدل‌یابی سـازگاری اجـتماعی بر اساس باور‌های فراشناخـتی با میانجـی گری بعد تعهد در هویت دانش آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • قدسی.پروانه بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد راه حل محور بر خودکارآمدی و رضایت زناشویی زنان متاهل [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قدسی.پروانه مقایسه اثربخشی زوج درمانی هیجان مدار و زوج درمانی مدل طرحواره بر دلزدگی زناشویی در زنان آسیب دیده از خیانت همسر [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • قربانی فرد.مرجان رابطه بین رفتار تقلب و اعتماد شناختی-عاطفی: واسطه نقش انگیزش تحصیلی و نگرش به تقلب در بین دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قربانی.الهه مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و آموزش مهارت های میان فردی بر کاهش نگرش های ناکارآمد دختران نوجوان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • قشقایی.فهیمه نقش میانجی ناگویی هیجانی در ارتباط بین راهبردهای مقابله ای با سرمایه های روانشناختی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار:یک مدل معادلات ساختاری [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • قنبری پناه.افسانه رابطه بین رفتار تقلب و اعتماد شناختی-عاطفی: واسطه نقش انگیزش تحصیلی و نگرش به تقلب در بین دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • قنبری پناه.افسانه تدوین مدل بهزیستی روان‌شناختی نوجوانان دارای باورهای وسواسی بر اساس سبک‌های دفاعی، وضعیت هویت ایگو و ارتباط والد – فرزند [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • قنبری پناه.افسانه مدل یابی خودتنظیمی هیجانی دانش‌آموزان بر اساس فرآیندهای ارتباطی خانواده، جو مدرسه و سرسختی روانشناختی با نقش واسطه ای تاب آوری [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]