محمودابادی.محمدعلی
تبیین عوامل موثر بر رضایت مندی گردشگران از فضای گردشگری روستایی( مطالعه موردی: روستای ونوش)
[
دوره8,
شماره
30
- بهارسال
1398]
موسوی.نرگس
تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ دهی مشتریان در صنعت گردشگری(مورد مطالعه استان زنجان)
[
دوره8,
شماره
32
- پاییزسال
1398]
مومنی.مهدی
نقش مشوق های مالی در توسعه گردشگری شهری ( مطالعه ی موردی: شهرداری زرین شهر)
[
دوره8,
شماره
29
- زمستانسال
1397]
میرزایی.علی اکبر
نقش هتل ها در پیشبرد و توسعه ی صنعت جهانگردی مطالعه ی موردی هتل های4 و 5 ستاره تهران
[
دوره8,
شماره
30
- بهارسال
1398]