م

  • محمودابادی.محمدعلی تبیین عوامل موثر بر رضایت مندی گردشگران از فضای گردشگری روستایی( مطالعه موردی: روستای ونوش) [ دوره8, شماره 30 - بهار سال 1398]
  • موسوی.نرگس تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ دهی مشتریان در صنعت گردشگری(مورد مطالعه استان زنجان) [ دوره8, شماره 32 - پاییز سال 1398]
  • مومنی.مهدی نقش مشوق های مالی در توسعه گردشگری شهری ( مطالعه ی موردی: شهرداری زرین شهر) [ دوره8, شماره 29 - زمستان سال 1397]
  • میرزایی.علی اکبر نقش هتل ها در پیشبرد و توسعه ی صنعت جهانگردی مطالعه ی موردی هتل های4 و 5 ستاره تهران [ دوره8, شماره 30 - بهار سال 1398]