ب

  • بایرام‌زاده. نیما ارزیابی سطح نشاط اجتماعی در سکونتگاه‌های غیررسمی(نمونه موردی: محله کشتارگاه- ارومیه) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1399]
  • بهاری.جعفر تأثیر مسئولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز) [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1399]
  • بهاری.جعفر تأثیر تصویر مقصد بر شخصیت مقصد و رضایت گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران داخلی شهر تبریز) [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1399]
  • بهاری.حامد تأثیر مسئولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز) [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1399]
  • بهاری.حامد تأثیر تصویر مقصد بر شخصیت مقصد و رضایت گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران داخلی شهر تبریز) [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1399]
  • بهاری.شهلا تأثیر مسئولیت های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز) [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1399]
  • بهاری.شهلا تأثیر تصویر مقصد بر شخصیت مقصد و رضایت گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران داخلی شهر تبریز) [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1399]