ع

  • عبداله زاده.مهدی برنامه‌ریزی استراتژیک توسعة مناطق نمونه گردشگری و انتخاب استراتژی‌های مناسب مبتنی بر ماتریس SWOT (مطالعة موردی، منطقة نمونة گردشگری بازفت، استان چهارمحال و بختیاری) [ دوره6, شماره 1 - زمستان سال 1392]
  • عبدی.ناصر بررسی رضایتمندی بازدیدکنندگان از عناصر آمیخته بازاریابی گردشگری برج میلاد [ دوره6, شماره 4 - پاییز سال 1393]
  • عزتی.دکتر عزت ا... بازنمایی تاثیر مذاکرات درکاهش منازعات وافزایش همگرایی کشورهای حوزه خزرمطالعه موردی ایران و جمهوری آذربایجان [ دوره6, شماره 4 - پاییز سال 1393]
  • عزتی.عزت‌الله بررسی ژئوپلیتیک مقاومت شیعیان در بحرین بدنبال تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا [ دوره6, شماره 3 - تابستان سال 1393]
  • عزیزی.حسین تحلیل عوامل مؤثر بر حس مکانی شهروندان در شهرهای جدیدمطالعه موردی: شهر جدید صدرا [ دوره6, شماره 2 - بهار سال 1393]
  • علوی.سید علی تحلیل عوامل مؤثر بر حس مکانی شهروندان در شهرهای جدیدمطالعه موردی: شهر جدید صدرا [ دوره6, شماره 2 - بهار سال 1393]