تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تبریز)
محورهای موضوعی : مقالات تحلیلی جغرافیایی و محيطيریحانه بومند 1 , دکتر محمد رضا نیکجو 2 , دکتر ابوالفضل 3
1 - دانشجوی دکتری ژئومورفولوژی، دانشگاه تبریز ، تبریز ، ایران
2 - عضو هیئت علمی گروه ژئومورفولوژی ، دانشگاه تبریز ، تبریز ، ایران
3 - دانشیار گروه ژئومورفولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد ، مشهد ، ایران
کلید واژه:
چکیده مقاله :