تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تبریز)
محورهای موضوعی : مقالات تحلیلی جغرافیایی و محيطي
ریحانه بومند
1
(دانشجوی دکتری ژئومورفولوژی، دانشگاه تبریز ، تبریز ، ایران)
دکتر محمد رضا نیکجو
2
(عضو هیئت علمی گروه ژئومورفولوژی ، دانشگاه تبریز ، تبریز ، ایران)
دکتر ابوالفضل
3
(دانشیار گروه ژئومورفولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد ، مشهد ، ایران)
کلید واژه:
چکیده مقاله :